Verzendinformatie Algemeen
Hoe snel wordt mijn bestelling klaar gemaakt en verstuurd?
Wij verwerken je
bestelling altijd zo snel mogelijk en met veel liefde wanneer de
betaling is voldaan. Indien wij uw betaling op tijd ontvangen vaak nog
dezelfde werkdag. Tijdens het weekend en op feestdagen worden er geen
bestellingen verstuurd. Als uw bestelling is overgedragen aan één van
onze bezorgpartners ontvangt u hiervan een verzendbevestiging per e-mail.
Hoe lang is de levertijd?
De levertijd
bedraagt na ontvangst van de verzendbevestiging 1 tot 3 werkdagen, dit naargelang het land. Voor België is dit meestal +1 werkdag (met uitzonderingen) en voor Nederland kan dit tot +3 werkdagen oplopen. Voor zeer dringende leveringen kan u ons altijd contacteren.
Door welk logistiek bedrijf wordt mijn bestelling bezorgd?
e-Stocklots werkt
samen met Bpost om uw bestellingen te bezorgen.
In Nederland worden de pakjes verdeeld door DHL. Nadat wij uw bestelling aan hen hebben afgegeven voor verzending,
ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Hierin staat het track
& trace nummer waarmee u het pakket bij onze bezorgpartner
gemakkelijk kunt volgen. De bezorging van uw bestelling door de
bezorgpartner is tot aan uw voordeur en er wordt steeds gevraagd om een
handtekening voor ontvangst.
Verzendkosten Belgie
€ 6,99 : Levering aan huis - werk
€ 5,49 : Levering aan Postkantoor - PostPunt - Parcelshop bij u in de buurt
Verzendkosten Nederland
€ 8,50
Pakket dat automatisch retour gestuurd wordt!
Indien uw pakket
door een bepaalde reden naar ons wordt terug gestuurd via onze
bezorgpartners kunnen de betaalde verzendkosten (van deze bestelling)
niet worden terug betaald. De artikelen zelf worden wel terug betaald.
De reden voor het automatisch terug sturen van uw pakket kan zijn:
- het pakket is naar een verkeerd leveringsadres gestuurd dat opgegeven is bij de bestelling.
- het adres is niet compleet (bijvoorbeeld bus / toevoeging ontbreekt) of verkeerd opgegeven (schrijffout).
- u heeft het pakket niet afgehaald binnen de voorziene kalenderdagen in een postpunt of afhaalpunt dat u heeft opgegeven.
- u heeft het pakket niet afgehaald binnen de voorziene kalenderdagen in een postpunt of afhaalpunt nadat het de eerste keer is aangeboden geweest bij uw thuis of op het werk. Onze bezorgpartners laten in dit geval altijd een briefje achter in de bus waar u het pakket kan gaan afhalen.
- het pakket wordt bij aanbieding geweigerd door een persoon op het leveringsadres.