Menu
Your Cart

De leukste kleur, sticker- en oefenboekjes van Ballon Media al vanaf 0,99€ per stuk. Bekijk ons RUIM aanbod!

Verzending

Verzendinformatie Algemeen


Hoe snel wordt mijn bestelling verwerkt en verstuurd?


Wij verwerken en verzenden jouw bestelling steeds binnen de 48 uur nadat wij uw (online) betaling hebben ontvangen. Tijdens het weekend en op feestdagen worden er geen bestellingen verstuurd. Als uw bestelling is overgedragen aan één van onze bezorgpartners ontvangt u hiervan een verzendbevestiging per e-mail.


Hoe lang is de levertijd?


Voor leveringen binnen België worden de meeste bestellingen (90%) de volgende werkdag al bij u aangeboden of geleverd in het afhaalpunt naar uw keuze. Er kunnen altijd vertragingen zijn binnen het proces van sortering en bezorging bij onze bezorgpartner waar wij geen invloed op hebben. Voor Nederland kan dit tot +2 à 3 werkdagen oplopen. Voor zeer dringende leveringen kan u ons best contacteren voor wat mogelijk of haalbaar is.


Door welk logistiek bedrijf wordt mijn bestelling bezorgd?


e-Stocklots werkt samen met Bpost om uw bestellingen te bezorgen. In Nederland worden de pakjes verdeeld door DHL. Nadat wij uw bestelling aan hen hebben afgegeven voor verzending, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Hierin staat het track & trace nummer waarmee u het pakket bij onze bezorgpartner gemakkelijk kunt volgen. De bezorging van uw bestelling door de bezorgpartner is tot aan uw voordeur en er wordt steeds gevraagd om een handtekening voor ontvangst.


Verzendkosten Belgie


€ 7,99 :
Levering aan huis - werk

€ 6,50 : Levering aan Postkantoor - PostPunt - Parcelshop bij u in de buurt



Verzendkosten Nederland


€ 9,99
: Levering aan huis - werk


Pakket dat automatisch retour gestuurd wordt!


Indien uw pakket door een bepaalde reden naar ons wordt terug gestuurd via onze bezorgpartners kunnen de betaalde verzendkosten (van deze bestelling) niet worden terug betaald. De artikelen zelf worden wel terug betaald.

De reden voor het automatisch terug sturen van uw pakket kan zijn:


  • het pakket is naar een verkeerd leveringsadres gestuurd dat opgegeven is bij de bestelling.
  • het adres is niet compleet (bijvoorbeeld bus / toevoeging ontbreekt) of verkeerd opgegeven (schrijffout).
  • u heeft het pakket niet afgehaald binnen de voorziene kalenderdagen in een postpunt of afhaalpunt dat u heeft opgegeven.
  • u heeft het pakket niet afgehaald binnen de voorziene kalenderdagen in een postpunt of afhaalpunt nadat het de eerste keer is aangeboden geweest bij uw thuis of op het werk. Onze bezorgpartners laten in dit geval altijd een briefje achter in de bus waar u het pakket kan gaan afhalen.
  • het pakket wordt bij aanbieding geweigerd door een persoon op het leveringsadres.


Bel: 0498 - 80 12 79
Van maandag t/m zaterdag tussen 09:00 - 17:00 helpen wij u persoonlijk verder via de telefoon.
Bestelling afhalen
Haal gratis jouw bestelling af. Ons adres is Hasseltsebaan 186, 3940 Hechtel. Wel even een afspraak maken.